keskiviikko 13. syyskuuta 2006

Nettivelhot ja foorumiviisaat (ke 13.9.2006)








Voi jösses että ottaa päähän!

Internet
on oikeesti ihan hieno asia, ja foorumit on mukavia kun pääsee
vaihtamaan kuulumisia tuttujen ja tuntemattomien kanssa, jne. Mutta
sitten on aina niitä netiketistä täysin tietämättömiä tumpeloita
idiootteja!

Mä oon nyt niin kypsä viimeaikaisiin
nettiselkkauksiin, ettei tee pätkääkään mieli edes yrittää esittää
mitenkään tyyntä ja rauhallista. Kun kiukuttaa niin kiukuttaa!

Kuinka
ihmiset oiikeesti jaksaa? Eräällä foorumilla riittää niitä nimimerkin
takaahuutelijoita. Nytkin laitoin sinne Rokista pari kuvaa, ja jo
siellä oltiin arvostelemassa kuinka mä suunnillen pilaan ponini sen
varusteilla, jne... Juu, ja kivat vaan niillekin! Hauskinta on, että he
eivät ilmeisesti tiedä koko asiasta kmitään, mutta kunhan heittävät
jotain muka tosi rakentavaa kommenttia. Ja tosiaan, sen todella
omaperäisen hymiönimimerkin takaa onkin varmaan hauska huudella.

Sitten
taas, toisaalla netissä. Yritin aloittaa keskustelua koirien
jalostuksesta ja avoimuudesta kasvattajien kesken. No, johan siellä
yksi räyhähenki löi lyttyyn suurinpiirtein koko muun porukan kuin "oman
porukkansa", ja kaiken lisäksi hiukan aiheen vierestä. Lopulta koko
keskustelu lukittiin, vaikka uskon että itse aiheesta olisi voitu hyvin
keskustella vielä vaikka parinkin sivun verran. Hienoa pilata muiden
keskustelut haastamalla riitaa!!!

Mua RRRAivostuttaa! Ehkä just
siksi, koska se oli mulle tärkeä ja läheinen aihe, ja olen pohtinut
niitä juttuja mielessäni monet illat, ja halusin saada asiallista
keskustelua aikaan, ja kuulla muiden mielipiteitä, sekä saada ihan
vastauksia muutamiin asioihin.

Yritä huomenna saada koottua ajatukseni ja kerron sitten rauhassa hiukan heppa-asiaa.. Rokin kanssa menee nyt toosiii kivasti!


Eikö joskus voitaisi olla kaikki sovussa? Edes hetki?





Raivostunut Nora




Ei kommentteja:

Lähetä kommentti