keskiviikko 21. lokakuuta 2009

Taitava Fyllis-pyllerö


Eilenkin oltiin sitten taas Fylliksen kanssa tokoilemassa, ja kyllä se vaan hienosti sujuu jo, kun ottaa huomioon, että tuo on vasta 7kk vanha. Seuraaminen on aika mukavaa, samoin sivulle tulo. Mahanmenokin oli ihan piis of keik, mistä olin  aivan yllättynyt. Mun mielestä Fuula seuraa melko suorassa, mutta nyt täytyis pikkuhiljaa varmaan lähteä tiivistämään tuota seuraamista. Ainoa ongelma meillä alkaa nyt tulla tuon katsekontaktin kanssa, kun  siinä meidän välissä on mun maha :D Eli nyt mun täytyy alkaa jo pikkuhiljaa vähän muuttamaan asentoa, jotta voin katsoa Fuulaa, ja jotta se näkee mun naaman, eikä vain mun mahaa. Ja se ei tietenkään ole hyvä opettaa pentua niin että on itse ihan kummallisella mutkalla.


Voi siis olla, että kohta joudutaan jättämään seuraaminen hautumaan, ja keskitytään sitten enemmän vaikka luoksetuloihin, yms. Vai pitääkö mun alkaa vaan suosiolla harjoitteleen  kaukokäskyjä, että koira näkee mut kokonaan, eikä saa käskyjä ja palkkoja aina vaan mahalta :D


No senkin  huomasin, että toi tunti on kyllä pienelle lapsukaiselle pikkasen turhan pitkä aika treenailla. Oon aina kyllä yrittänyt pitää omia pikkutaukoja, mutta silti Fuula mun mielestä kyllästyi eilen lopussa. Ja voi olla että sillä pursusi lihapullia korvistakin, kun  olin tunnin  sille tunkenut lihapullaa naamaan. Loppuvaiheessa se näytti vähän siltä että "tunge äiskä ne lihapullat sanonko minne!".


Joten, nyt oon miettinyt, että pitäisköhän mun ottaa sinne Gerardin koulutkseen sittenkin myös Fani mukaan. No, mietin vielä..


Nyt alan valmistautua neuvolaan.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti