perjantai 12. joulukuuta 2008

Sekavia suunnitelmia



Blogiin kirjoittamien on taas näköjään jäänyt vähemmälle. Heräsin tuossa melkein tunti sitten (miten niin aikaisin?) Ja kun oli luppoaikaa, ajattelein kirjata hiukan kuulumisia.

Ensi vuosi näyttää tuovan mukanaan suuria muutoksia. En halua puhua niistä vielä sen enempää kun toistaiseksi kaikki on vain sekavina suunnitelmina mun pään sisässä. Mutta heti kun alkaa tapahtua, lupaan pitää teidät ajan tasalla. Uskon että sitten kun alkaa tapahtua, tapahtuu paljon ja kerralla.

Tosiaan, tänään olen ylhääll jo näin aikaisin, koska lupasin lähteä kaverini tueksi viemään hänen koiraansa tutkimuksiin eläinsairaalalle. En saanut taas kunnolla nukuttua, joten heräsin jo pari tuntia suunniteltua aikaisemmin. Päätin sitten pestä pyykkiä aikani kuluksi. Kohta juon aamukaffet, käyn suihkussa, ja olen valmis lähtemään.

Huomenna alkaa messariviikonloppu. Taidan mennä käymään russelikehän laidalla, ja kotimatkalla nappaan sijoitusnarttuni kyytiin. Se tulee meille synnyttämään, ja laskettuun aikaan on enää 2 viikkoa.

Ihanaa kun tulee pentuja. Siinä meneekin taas pari kuukautta ihan siivillä. Mulla on paljon pentua odottavia ihania perheitä. Eräskin pariskunta kuumeilee pentuaan ihan tosissaan. Toivottavasti kaikille tulee oma pikkuinen, ja toivottavasti kaikki sujuu hyvin.

Kertun juoksu ei ole alkanut, mulla on ollut pahat enteilyni, että se aloittaisi juoksun niin, että astutukset menee päällekäin just Gingerin synnyyksen kanssa. Se olisi niin mun tuuria. Mut jospa kerrankin ois tuuri kohdallaan, ja juoksun alkaminen pitkittyisi vielä pikkuisen. Tosin odotan kuin kuuta nousevaa tuota Kertun pentuetta. Olen 100% tyytyväinen urosvalintaani, ja jännäilen ihan kamalasti jo nyt.

Vähän mua taas hirvittää tää viikoloppu kun oon molemmat yöt töissä, enkä oikein tiedä missä välissä saan nukkua.

Mikäli tänään menee iltapäivään asti, käyn hakemassa Gingerin jo kotimatkalla tänään.


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti