tiistai 29. tammikuuta 2013

Buzzailtaisko?

Jee, vihdoin ja viimein luulen onnistuneeni siinä. Nimittäin BuzzadorBLOG -widgetin asentamisessa blogiini. olen ollut buzzadorina jo vaikka kuinka kauan, ja blogia kirjoittanut aika paljon kauemmin, vaikken ehkä mikään maailman aktiivisin bloggaaja olekaan. Näiden kahden yhdistyminen on ollut sitten minun tietotekniikkataidoilleni jokseenkin ylitsepääsemätön haaste. Paitsi että, nyt huomasin että buzzadorin kotisivuilta löytyy oikein ratakiskomallin ohjeet tähänkin pulmaan. Kuvineen ja kaikkineen, ja ihan kohta kohdalta selostettuna.

Olen tähänkin asti kyllä bloggailut buzzaamistani tuotteista, mutta jotenkin blogini ei vaan ole onnistunut olemaan yhteydessä buzzadorin palveluun niin kuin olisin halunnut.

Buzzaaminen itsessään on  mukavaa puuhaa, se antaa mahdollisuuden kokeilla erilaisia itselle uusia, ehkä jo aikaisemminkin kiinnostaneita tuotteita, sekä esitellä näitä tuotteita myös ystäville.
Tämän päivän trendi on hyvin pitkälti käsittääkseni se, että nimenomaan blogeista seurataan muiden kokemuksia erilaisista asioista, elämäntilanteista, ja myös tuotteista. Niinpä buzzaaminenkin blogin kautta yleistyy jatkuvasti.

Itselleni on buzzadorin kautta tullut useita mielenkiintoisia kampanjakutsuja, joista aika moneen olen ilmoittautunut innolla mukaan. Ihan aina en ole mahtunut mukaan ilmoittautumisestani huolimatta, tai ehkä esitietoni eivät ole täysin vastanneetkaan ensisijaista kohderyhmää. Muutamaan kampanjaan olen jättänyt ilmoittautumatta tuotteen ollessa minulle epäsopiva. Mutta monessa mielenkiintoisessa kampanjassa olen myös päässyt olemaan mukana. Olen testaillut mm. Vanish-tahranpoistajaa, Lipton pyramiditeetä, ja Janen ollessa pieni pääsimme mukaan smoothie-kampanjaan, josta smoothiet jäivätkin pitkäksi aikaa Janen ehdottomiksi suosikeiksi. 

Mikäli sinä bloggaat, ja olet kiinnostunut alkamaan myös buzzadoriksi, voit tutustua ja rekisteröityä palveluun
tästä linkistä!
Sen jälkeen voit täydentää tietosi profiilissasi, äläkä unohda merkitä blogiosoitettasi profiilisi verkostoituminen -osioon.

Suosittelemme!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti