torstai 21. helmikuuta 2013

Onni on oma onni

Meille saapui viime viikolla postissa Onni.





















Aluksi kun sain paketin, ihmettelin, että joko nyt olin päässyt  Buzzador -kampanjaan koskien Valion Onnia, kun en omasta mielestäni ollut vielä saanut ilmoitusta asiasta. Olin nimittäin vasta äskettäin vastannut kampanjakutsuun, ja innokkaana odottelen, pääsenkö mukaan.
No, sitten pakettia avatessani muistinkin, että olin Valion Onni-kerhoon liittyessäni valinnut tuon maissivellin lahjaksi. Kiva yllätys kuitenkin. Toistaiseksi mennään vielä maidolla, mutta joku päivä Jetta saa sitten maistella tätä velliä.
Buzzadoriltakin tuli kivoja uutisia, olin päässyt erääseen toiseen kampanjaan mukaan. Pääsemme Janen kanssa testaamaan Möller Pikkukaloja, eli hedelmäisen makuista Omega3 -valmistetta. Jännityksellä, sekä innolla odotan niin makua, kuin myös vastaanottoa Janen suunnalta.

Sitten meille saapui ROTTA! Se tarttui mukaani Ikeasta.


Olen kuullut tarinoita näistä Ikeassa sikiävistä rotista, jotka kuuleman mukaan kestävät ihmeen hyvin russelin käsittelyä. Olen luullut tarinoita lähinnä urbaanilegendan kaltaisisksi saduiksi, mutta nyt vihdoin rohkaisin mieleni ja päätin törsätä. Maksoin tästä rotasta huimat 1,29e, ja vasta nyt tätä kirjoittaessani tajusin, että olen onnistunut ostamaan VÄÄRÄN rotan!! Tämähän ei suinkaan ole tuo kuuluisa Råtta, vaan GOSIG MUS - niminen hiiri. No, joka tapauksessa, myös tämä hiirihiirulainen on oikeasti kestänyt russeleiden rotantappoleikit uskomattoman hienosti. Se on edelleen täysin ehjä! Uskon, että ensi kerrallakin saatan Ikeassa törsätä, ja ostaa pari söpöläishiirtä lisää.


Janelle on tullut kova kiinnostus pikkusiskoa kohtaan, Jettaa täytyy hoitaa, ja sille kannetaan lelua toisen perään, ja nyt viimeisimpänä Jetta pitää saada kainaloon. Ja yhtenä iltana Jane jopa kyseli, et voisko hän ottaa Jetan mukaan nukkumaan, hänen viereensä.

Ja loppuun pari kuvaa viikon vanhoista triccipennuista, joita on vielä vapaana, eli pentutiedustelut ovat tervetulleita!


Vasemmalla köllöttävät tytöt, ja oikealla hassunaamapoika.

1 kommentti:

  1. Täytyy ihan itse kommentoida, että pääsime kuin pääsimmekin mukaan myös tähän Onni -kampanjaan, joten pian meillä maistellaan puuroja ja velliäkin :)

    VastaaPoista