tiistai 13. kesäkuuta 2006

Hormonihirviökoiria... (12.6.2006)








Mun
koirilla pörrää hormonit tuhatta ja sataa. Yks pörrää koko koira koko
ajan, toinen alkaa kiinnostua toisista koirista kovaa vauhtia ja yks
vaan vikisee.

Danalla siis alkoi juoksu, ja myös Lilan takapää
on turvonnut, ja sillä mahtaa hetkenä minä hyvänsä alkaa tiputtelu. Se
on aivan sekaisin päästään. Koettelee Danaa minkä kerkeää. vähän väliä
hyppää Danan niskaan ja jatkuvasti pörrää jotain. Tänäänkin on joutunut
jo pari kertaa jäähylle. Taitaa tytöstä olla tulossa nainen. Dana taas
ei oikein kauheeesti välitä siitä että Lila hyppii niskaan, kun
tärppipäivät lähestyy vaan (juurikin erinomaista koulutusta nuorelle
nartulle antaa kukkoilla minkä kerkee, että täydellinen ajoitus..)

Ja
Fani-parka vihdoin tänään tajusi että Danalla on juoksu. Ei mennytkään
kuin neljä päivää. Alkuun Fani koitti kovasti astua Lilaa kun Danan
juoksu alkoi. Kai se toivoi nuorempaa herkkua...

Onneksi koirila on juoksu vain sen kaksi kertaa vuodessa, ja onneksi tämä on Danan viimeinen juoksu ikinä.


Sitten
muihin murheisiin. Kävin tänään pankissa ja alkoi taas ärsyttää se
touhu. Pankissahan on jaettu ne vuoronumerot eri palveluille. Ja tähän
mun palveluun oli tietysti jonossa 20 ihmistä ennen mua, ja mulla 20
minuuttia aikaa. Ja tietysti tähän mun palveluun oli avoinna vain yksi
kassa. Siinä viereisellä kassalla neidillä oli parempaa tekemistä,
kampaili tukkaansa ja hihitteli, välillä jutteli viereisen kaverin
kanssa. Voi miten kauheen kiva! No, en sitten ehtinyt asioida pankissa,
ja huomenna on pakko herätä jo pari tuntia normaalia aikaisemmin jotta
ehdin jonottamaan pankissa.

Toisaalta, jos mulla ei olis ollut
kiire niin mikäs siinä. Välillä on hauska istuskella pankissa,
varsinkin kun se on noinkin täynnä ihmisiä kuin tänään. Ihmisten
touhuja on kiva tarkkailla ja mietiskellä miksi ne jotain tekevät jne.


Tänään
oli myös ensimmäinen hellepäivä (tietysti just nyt kun mun vapaat
muuttui työksi.) Huominen on vielä pakko raataa täyttä päivää, mutta
keskiviikkona ajattelin mennä vasta myöhemmin töihin. Jos aamupäivällä
kävisi koirien kanssa lenkillä. Toivottavasti vaan on kaunis ilma.
Torstai ja perjantai onkin vapaata! Piru jos just silloin sitten sataa.
Tahtoisin niin päästä rannalle! Ja tietty ratsastamaan. Hevosetkin on
nyt laitumella, joten on vapaata tallitöistä, ehtii hyvin ratsastella.

onpas sekavaa ajatuksen juoksua taas. Täytyisivarmaan koittaa syödä vielä jotain ennen nukkumaanmenoa.





Hetken mieliala : hämmentynyt

Nora




Ei kommentteja:

Lähetä kommentti