lauantai 3. kesäkuuta 2006

Miksi kalenteri on olemassa. (la 3.6.2006)








Niinpä
niin. Voivottelin viimeksi sitä huomista näyttelyä, ainakin siinä
bittiavaruuteen kadonneessa versiossa. Kun siis mulla on sunnuntaina
töitä enkä pääse sinne. No juu, ja jos olisin edes hiukan vilkaissut
kalenteriin, niin olisin saattanut huomata että huomenna on helluntai,
joka siis on pyhä, eikä kaupat ole auki! Eli siis huomenna on mulla
vapaa, ja pääsen Fanin kanssa näytelmiin :) Hieno homma, kyllä olisikin
ärsyttänyt heittää rahaa kankkulan kaivoon.

Iloisella mielellä
lähden Mänttään muka mummilaan, vaikka mummi on kuollut jo vuosia
sitten. Se kaupunki on vaan niin ihanan pieni ja idyllinen. Paikasta a
paikkaan b on aina lyhyt matka, ja kaikki tuntevat toisensa!

Näyttelyn
sujumisella ei ole mulle mitään väliä. Haluan vain päästä Mänttään!
Fani luultavasti saa H:n. Tuurilla EH:n, joka olisi aivan mahtava
juttu. Saa nähdä. Tämä tuomari ilmeisesti tykkää hiukan eri tyypistä.
Kävi miten kävi, lupaan että mulla on iloinen mieli.

Kotiin
päin saan vielä matkaseuraa kun parsonistikaverini tulee kotiin Lahteen
kyydissäni. Saa nähdä kuinka nautinnollinen matka meillä on kolmen
uroksen kera mun "tila-autossani". Mutta ainakin on läpätysseuraa eikä
tarvi pelätä että nukahtaa rattiin.

Tosta helluntaista vielä sen
verran, etten ollut ainoa keneltä se oli mennä ohi. Lähes kaikki
kaverini olivat suunnitelleet menevänsä huomenna kauppaan, eikä kukaan
siis muistanut että huomenna on helluntai. Luojan lykky, mä en ole
ainoa lahopää!

Huomenna ehkä lisää Mänttä tunnelmia :)





Nora




Ei kommentteja:

Lähetä kommentti