sunnuntai 9. huhtikuuta 2006

Yhtä härdelliä (siirretty toisesta blogista)




Eli
keskiviikkona menin sitten töihin. Saman tien uusi pomoni pelmahti
paikalle ja ilmoitti että nyt lähdetään tampereelle! Siellä oli
koulutus meidän henkilökunnalle. Oli pienoinen yllätys. Päivä venyi
pitkäksi ja olin ihan naatti.

Eikä mulla ollut se torstaikaan
vapaa, päinvastoin, koko päivä töitä. Illalla menin vieä tekemään
iltatallin, kun tallinomistaja oli synnytyslaitoksella (Tyttö tuli!).

Seuraavana päivänä mulla oli töitä kolmeen asti, ja neljältä sitten lähtö risteilylle.

Risteily
oli aika "rankka". Juhlimme aamuun asti, ja menimme samoilla silmillä
vielä aamiaiselle, ja vasta sen jälkeen nukkumaan, lähes koko
konkkaronkka siis. Ehdittiin nukkua muutama tunti, ennenkö oli taas
ruoka-aika. Sen jälkeen shoppailtiin tovi ennen luentoa. Luento oli
todella todella mielenkiintoinen! Aivan mahtavaa asiaa koirien
luontaisesta käyttäytymisestä.

Luento loppui vasta juuri
satamaan saapumisen aikoihin. Ihme kyllä, en nukkunut edes autossa
kotimatkalla. Mulla on tarve pitää seuraa kanssamatkaajille ja pitää
heitä hereillä, sekä muuten vaan viihdyttää heitä taukoamattomalla
höpötykselläni. Olen aina ollut sellainen.

No kotona olinkin
sitten aivan naatti. painuin pehkuihin melkein heti. Sähköpostit ja sen
semmoiset tietysti piti tarkistaa. mutta sitten kaaduin pehkuihin. Ja
nukuin ja nukuin ja nukuin. ja koko tämänkin päivän olen vielä ollut
ihan unessa. Huomenna sitten taas töihin.. kai. Ei mulle kukaan oo
sanonut että milloin mun pitää seuraavan kerran olla töissä. No, meen
sinne aamulla, jos ei tarvi, niin tuun sitten kotiin takaisin.

Heh, mutta nyt siis nukkumaan että jaksan aamulla herätä mahdollisiin töihin.

Usea tuhat kilometriä taas takana

Hetken mieliala : iloinen
väsynyt Nora


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti